2005 |
Při Mikulášské regatě už bylo zamrznuto, ale lidé se stejně pobavili
|
2005 |
Když skončilo závodění začala etapa budování. Nejstarší člen míchal maltu a nás by strhl. Dík Milane.
|
2005 |
Mezitím se stačila provdat naše kapitánka.
|
2005 |
Hracholusky 2005, 2x závody + „naše soustředění“, Cena Kooperativy, Cena primátora, Letní závod a Poslední vítr
. |
2005 |
Zábavné dětské odpoledne: „Už vyplouvá loď John B“ 17.6.2006
|
2005 |
Hodně jseme se věnovali dětem, jak při pravidelných trénincích, tak pro jejich pobavení.
|
2005 |
8.4. Jarní brigáda, příprava lodí a volba nového výboru. Do výboru byl přibrán J. Šplíchal a správce F. Valečka byl nahrazen T. Bláhou.
|
2005 |
Jachetní kluby na Boleváku se dohodly, že budou svoji mládež připravovat společně. Tuto možnost nabídli i dětem z Hracholusek. Od listopadu 2004 do března 2005 probíhala sportovní a teoretická příprava v loděnici YC Loko Plzeň. |
2004 |
Ve spolupráci s YC Loko Plzeň – Mikulášská regata
|
2004 |
V říjnu jsme pořádali tradiční závody „Poslední vítr“. |
2004 |
Existenci jsme si uhájili. Získali jsme pár nadějných členů i zájem dětí. |
2004 |
V polovině července, jsme oslavili kulatá i méně kulatá výročí některých našich členů. |
2004 |
Poklidná sportovní a společenská činnost klubu byla na začátku léta narušena nutností uhájit si právo na svoji existenci. |
2004 |
Jarní příprava: 1.už jste někdy viděli žlab? 2.že by takhle?
|
|
|
2003 |
Po sezóně jsme s předsedou klubu oslavili jeho kulaté narozeniny.
|
2003 |
Další pořádané závody:Cena Kooperativy, Cena primátora, Letní závod II, Poslední vítr III |
2003 |
7.6. Maškarní odpoledne pro děti i pro dospělé.
|
2003 |
17. – 18.5. Okresní přebor pod vedením perspektivního mládí se vydařil. |
2003 |
28.2.2003 se konala valná hromada, na které proběhlo hodnocení uplynulého roku 2002. |
2002 |
Další rok, kdy jsme nestavěli. Ve výsledcích jsme v ČR celkem asi v polovině, v mládeži asi ve třetině. V říjnu jsme spolu s bývalými členy oslavili 50 let od založení klubu. |
2001 |
Finančních důvodů jsme zastavili práci na dostavbě nové loděnice, udělaly se jen nezbytné a málo finančně náročné činnosti na údržbě. Na vodu byla spuštěna soukromá jachta „PIC UP“ |
2000 |
Živo je i v zimě, jen se musí na led. Přes léto jsme udělali příčky, zasadili okna a dveře, nahodili a vyštukovali bar, klubovnu a kancelář. Na závodě „Poslední vítr“a se už uvnitř topilo v kamnech. |
1999 |
Hrubá stavba jde rychle.Obrázky stavby z 30.června, 8.července, 9.července a 7.srpna. Před stavbou krovu 18.září. Naše nadějné mládí u nové loděnice 23.řijna. |
1998 |
Po úklidu trosek se začínají opravovat základy. V provizorní klubovně se dál pokračuje v pořádání závodů.
|
1998 |
13.4.1998 Neznámý žhář zapálil loděnici. Z budovy a vybavení nezbylo téměř nic, co by se dalo použít. Naštěstí zůstala zděná stavba šaten a sociálního zařízení a sklad s plachetnicemi. Špacírovo Finn byl bohužel také v dílně.
|
1994 |
Pěkné svezení.
|
1993 |
Místo XXX. ročníku „Ceny Škoda“ se jede I. ročník „Ceny primátora“ |
1992 |
Mateřská TJ ŠKODA Plzeň rozpustila všechny své oddíly a ukončila činnost. Založen JACHETNÍ KLUB PLZEŇ. |
1989 |
Generální oprava podlah v loděnici. (3640 brigádnických hodin)
|
1987 |
Dokončení stavby. Odpracováno 6470 brigádnických hodin. Kolaudace. „420“ na vodě. |
1986 |
Zahájena výstavba šaten a sociálního zařízeni v akci Z. Původní WC, stavba. |
1983 |
Oddíl má 72 členů a 35 odílových a soukromých lodí a plováků. |
1981 |
Postaveny 4 laminátové lodě třídy Evropa. Loděnice. Závody Poslední vítr, vyhlášení výsledků. |
1980 |
Lodní park oddílu: 8 Fireball, 5 Finn, 3 „420“, 1 Optimist, 15 Windsurfing (98 členů) |
1978 |
Stavba skladu lodí |
1977 |
Za oddíl závodí: 5+2(soukr.) Finn, 6+2(soukr.) Fireball, 2 „420“, 2 Pirát, 1 Optimist, 6(soukr.) Winsurfing |
1975 |
Další stavby Fireballů. Postaven první winsurfingový plovák v oddíle |
1973 |
Postaveny dvě lodě třídy Fireball |
1970 |
V oddíle první loď třídy „420“ |
1965 |
Postavena první laminátová loď v oddíle (Mlok) |
1963 |
Název JACHETNÍ ODDÍL ŠKODA PLZEŇ. (52 členů). I. ročník závodu „CENA ŠKODA“ |
1962 |
Koupeno oddílové auto k cestám na závody
|
1961 |
Oddíl má 6 x Mlok, 6 x Pirát, 3 x Finn, 1 x Olympijská jola |
1956 |
Další třídy Finn, Mlok (27 členů). Loděnice
|
1955 |
Dokončení stavby loděnice (11 členů) |
1953 |
Získání pozemku na Boleveckém rybníku vedle loděnice Jednoty Lokomotiva Plzeň. Stavba prvních lodí třídy Pirát |
1952 |
Založena Tělovýchová Jednota SPARTAK PLZEŇ při Leninových závodech v Plzni |