Změna v organizaci členské schůze

Vážení členové,

vzhledem k čtvrtečnímu vyhlášení nouzového stavu vládou ČR, což mimo jiné zakazuje akce, na kterých se v jeden čas sejde více než 30 osob, jsme byli nuceni zavést takové opatření, které zajistí řádný chod klubu, ale zároveň bude respektovat tato nařízení. Letošní členská schůze bude proto výjimečně probíhat poněkud jinak.

Veškerá diskuze, která na schůzi každý rok probíhá, bude probíhat v elektronické formě zde na webu. Odkaz je též v horním menu. Je možné vytvářet libovolná témata, aby se různé věci nepletly dohromady. Budu rád, když tomu dáte šanci.

Ve středu 18.3. Vám budou zaslány emailem každoroční zprávy členů výboru, aby měl každý dostatek času si je do voleb přečíst.

Do čtvrtka 19.3. se můžete na jkplzen@email.cz nominovat na kandidaturu do výboru. Lépe však do středy dopoledne, abychom mohli ve středečním plánovaném mailu se zprávami výboru informovat, kdo bude kandidovat a každý si mohl rozmyslet koho bude volit.

V pátek 20.3. (původní plánované datum) mezi 15. a 20. hodinou se uskuteční v klubovně Jachetního klubu Plzeň, z.s. volby do výboru a schvalování čekatelů. Přitomna bude po celou dobu pouze volební a mandátová komise, případně zástupci výboru. Volební lístky obdržíte na místě. Jako každý rok můžete zastupovat s plnou mocí někoho, kdo dorazit nemůže.

Doufáme, že tuto neočekávanou změnu přijmete a že se brzy znovu budeme moct sejít ve větším počtu.

DD

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..